Valentin, avagy a könyves vakrandi napja

Vakrandizz egy könyvvel!

 

img_20190214_121854_1.jpgAz úgy történt, hogy február elején beugrottam a helyi könyvtárba és kacsingatott rám a polcról 12 darab sejtelmes üzenetet rejtő, gondosan becsomagolt könyv.


Rohantam éppen, ezért amíg összekapkodták nekem a vinni való könyveimet, rá-rá pillantottam a polcra. De nem akartam közelebb menni, úgy voltam vele, hogy mivel mostanában kevés időm jut olvasásra, bőven elég lesz az a néhány darab, amit elterveztem. De csak nem hagyott nyugodni a kíváncsiság. Odaléptem, megtapogattam némelyiket. Melyiknek van puha borítója, melyik kemény táblás, mérete alapján milyen nincs otthon - naiv próbálkozás volt. De mire megérkeztek a tervezett könyveim az átadó pultra, valahogy hozzáragadt a kezemhez a legelső könyv a polcról. Csak nem bírtam otthagyni. Hiába, még mindig őrzöm magamban azt a gyereket, aki minden apró meglepetésnek annyira örül, mintha legalább karácsony lenne.


img_20190214_122155_1.jpgEltelt azóta 11 nap és én nem csomagoltam ki a meglepetés könyvet egészen a mai napig. Persze megnézhettem volna online, hogy melyik könyv is került hozzám, de nem szerettem volna elrontani a saját meglepetésemet. Kicsit féltem kibontani, mert irtózom a gyenge, nyálas, szerelmes regényektől. De szerencsére nem nyúltam mellé. És a véletlenekben sem hiszek. Oka van annak, hogy pont ezt a könyvet fogtam meg. Amikor megláttam a három pocakos nőt a borítón, azonnal ellágyult a szívem. Egy csodálatos 14 hónapos Kislány anyukája vagyok és imádtam pocakosnak is lenni. Ha másért nem, ezért már csak jó lehet, hiszen kicsit visszarepít abba a nagyszerű kilenc hónapba.
Remélem jó a megérzésem és nem lesz oda a kezdeti lelkesedésem. Sosem olvastam még Milly Johnsont, így egyenlőre csak a fülszöveggel szolgálhatok, de amint magamévá tettem az olvasmányt, bővebb élménybeszámolót is tartok. 

"Három, a negyvenes éveihez közeledő dél-yorkshire-i barátnő egyszerre esik teherbe, miután elzarándokoltak egy ősi termékenységi szoborhoz.
A terhességgel Helen legszebb álma válik valóra, bár cseppet sem rózsás a helyzete. Nemcsak múltjának démonjaival kell megküzdenie, hanem a látszólag tökéletes házassága is épp most jut válságba. 
Janey kész katasztrófaként éli meg ezt az állapotot, attól fél, örökre búcsút mondhat a karrierjének. Nem is érti, hogyan történhetett, hiszen férjével, a babavárástól teljesen felvillanyozódott George-dzsal mindig nagyon vigyáztak. 
Elizabeth megnyomorított gyermekkora és érzelmi bizonytalansága miatt úgy gondolja, hogy soha nem lenne szabad gyereket vállalnia. Gyötri a kétség, hogy képes lesz-e szeretni a születendő babát.
A Yorkshire puding Klub három, válaszút elé kerülő nő megható és bájos története. Helen ellaposodott házassága újjáéled, Janey elkezd végre hinni önmagában, Elizabeth sivár élete pedig melegséggel és szerelemmel telik meg."

Boldog Valentin napot kívánok!